söndag 3 oktober 2010

Helg, jeans, lek och träning.

Wiie, jag provade ett par jeans igår som legat i garderoben ända sen jag blev gravid med William, och då var de relativt nyinköpta.. alltså hösten 2008. Sist jag provade dem fanns det inte på kartan att jag kunde knäppa dem. Men vips.. igår gick det.. och jag har väl inte direkt bantat.. snarare ätit vad jag vill ;) Kul var det iallafall!
Idag har vi varit ute i flera timmar och lekt i Annelundsparken. Barnens kusiner och min syster var också med! Skoj. Lite höstblåsigt men det var bara att klä på sig ordentligt!
Nu ska jag laga lite mat så det finns färdigt till familjen, jag ska åka o träna kl 17 så känner inte för att käka massa mat nu, då orkar jag ingenting sen. Har ätit lite mellanmål ist.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer: