måndag 18 juli 2011

Barnfritt igen då...

Farmor & farfar ville ha ner sina barnbarn till husvagnen i några dagar.. Så farmor tog tåget hem och vi mötte upp henne på centralen och så åkte alla tre tillbaka igen.

Förväntansfulla barn på perrongen. Första tågresan ju!
Glada barn men en lite trött William som bad om att få "filt & mattu" (napp)



Jag tog en sväng på stan (ingen shopping, hittade inget, men såg såklart att popklänningen var på rea men den var "bara" sänkt med 100 kr (30%) så det sved inte så mycket.. haha)
Köpte med mig en caesarsallad från Viskan som jag mumsade i mig hemma. MÄTT!!

Nu ska jag nog städa lite.. och JAG VILL UT O SPRINGA!!! Jävla förkylning, försvinn!!!!






3 kommentarer:

Orsi sa...

Men GUUUUUD vad underbart! barnfritt i ngr dagar. NJUUUUUT. Men var är mannen i fråga? var det inte semester som stod på schemat för hans del???Kram

Sandra sa...

Vad underbart med lite mer barnfritt och vad roligt för barnen!
Var oxå på Pop idag, de ska sänka rean ytterligare, så då blir nog din klänning ännu billigare ;) Men fasen vad mkt det fanns kvar, det kommer nog att bli en hel del shopping där för min del när de sänker ytterligare! Ha det gott och njut av lite egentid!
Kram

Frida sa...

gött med barnledigt! Det kan man väl inte bli för ofta...! :-)
Jo, lekland finns även i VARBERG! Det ligger typ där onoff och jysk och de där andra affärerna ligger Sväng inte in dit...ta vägen in till höger direkt efter istället. Tror du kan gå in på deras hemsida...lekstugan.se eller nått sånt.
Kram