fredag 22 juli 2011

Lekland & jogging

Blev en tur till Lekstugan i Varberg i förmiddags. 2 timmars intensiv lek utan fika/matpaus räckte!!
























Avslutade med lunchpizza på "Bästa pizzeria" =)













Första joggingturen sedan den 6 juli ikväll. Jag fick ju först halsont och blev sedan förkyld. Har väntat ut det sista snoret och friskförklarade mig idag men började med att ta det lugnt! Tog en ny runda här i Varberg som blev 6 km och jag tog inte exakt tid men min stegräknare visade på 39 minuter och det var ganska snabbt ändå (6:28/km) och jag hade tippat på närmare 7...


Nu har jag dock hällt i mig en god cider och ätit lite choklad, men jag springer inte på semestern för att gå ner i vikt utan för att må bra.. Nya tag vecka 33 för att gå ner de sista kilona till mitt andra delmål.


















1 kommentar:

Frida sa...

fan vad du e redig!! Jag borde också ut och jobba....men vet i tusan om jag orkar! Hatar att springa...

Vad har du för app som hjälp när du är ute? Det kanske kunde peppat mig isf...? Kul att veta tid och hur långt man sprungit!