torsdag 14 juli 2011

En bra dag

Det blev en bra dag idag trots allt. Jag var lite bitter i morse. M jobbar MYCKET och jag är själv med barnen från det att dom vaknar till det att dom går och lägger sig (läs; jag lägger dom, ibland utbryter femte världskriget eller något.. ibland går det hyfsat bra)
Vi åkte till Leos Lekland med Frida. Tack för hjälpen, dit åker man ju inte ensam med två barn.. inte innan William har blivit lite större och lärt sig lyssna iallafall.

Lunch där och vidare till Knalleland, Noelle ville gå ner till Eko och tur var ju det för där stötte vi på Matilda och gick sedan och fikade med henne. Det var inte igår! (Vi har jobbat ihop på Statoil i många år)

Sen handlade vi lite, 2 nya Chuggington-tåg och ett lila nagellack. Frida hade lila nagellack och då vile Noelle också ha det! INTE ETT klädesplagg inhandlat idag, kors i taket!

Nu har jag fläskfilé i GRÄDDE i ugnen, det ska bli såå gott!
Ikväll får man väl titta lite på Victorias födelsedagsfirande och sedan får jag se om jag orkar vara vaken till "The killing" med Joel Kinnaman, i vanlig ordning somnar jag ju...

1 kommentar:

Caroline sa...

Förstår att det känns trist att din sambo jobbar så mycket.
Det har varit likadant här i perioder, när vi gått om varandra och knappt setts.

Låter som att dagen blev bra ändå!