torsdag 7 juli 2011

Torsdag.

Igår fyllde bästa vännerna tvillingarna M&F 30 år. Det var öppet hus hos deras mamma. Mycket god buffé, fin lägenhet och trevligt sällskap! Åkte hem vid 21 och tog en joggingrunda när jag kom hem. Kändes väldigt skönt. Tog en ny runda och den blev också 5 km (5.1) och jag fick min hittills bästa tid, 6:28/km. Ungefär en minuts förbättring jämfört med mina långsammaste pass i början. PHU ungefär 30 sek snabbare per km måste jag bli för att nå mitt andra delmål; 5 km under 30 min. Det är verkligen skitfort!

Idag vaknade jag upp med halsont from HELL och undrar hur det onda har kommit in i min hals. FÖRSVINN! Jag ska inte bli sjuk nu. Ska ju ha en barnfri helg och fira min födelsedag med lite fest på lördag!

Mina fina. Frukost i soffan är okej. Ibland ;)
Bakade en jordgubbspaj idag, just det, vi plockade ju jordgubbar i Dalsjöfors igår. Jättekul tyckte barnen. "Massa joback, massa joback" sa William. Pajen ... var lite godare än den såg ut. Citronkräm med jordgubbar som fyllning. Barnen gillade den dock inte. "Denna paj var dålig" sa William. Ha tack!




Inga kommentarer: