måndag 25 juli 2011

Halmstad

Igår tog vi en tur ner till Halmstad. Tröttnade lite på regnet och gick i affärer. Jula och Biltema samt världens kanske tråkigaste köpcentrum, Eurostop. Finns H&M, Lindex, KappAhl, BR leksaker, Teknikmagasinet och Eurosko. Typ. Köpte två tröjor till William och lite hårspännen och sånt till Noelle. Och en ny trehjuling till W.

Åt mat på Max. Vilka sommarjobbare! Verkade så iallafall. När vi kom in så såg vi en ny grej, expressbeställning. Man knappade in på en skärm vad man ville ha och betalade med kort för att sedan hämta maten i en separat kassa. Smidigt tänkte jag så jag gjorde det.
Vette tusan om det gick fortare, för när jag skulle få ut mitt kvitto var det helt blankt, sommarjobbaren (som jag kallar dem för) hade precis bytt kvittorulle och förmodligen satt den åt fel håll så det kom ingen text på mitt... Hade beställt två barnmenyer, en med hamburgare o en med nuggets. Fick två nuggets. Ingen hamburgare. Fel dricka till barnen och inga leksaker. Sa till sisådär tre ggr och kollade noga innan jag lämnade kassan. Sen gav Mattias William hamburgaren som Noelle skulle haft, han skulle ju ha nuggets.. Familjen kaos. Mattias gick o hämtade en hamburgare till Noelle o sa att det saknades en. Tack Max, den kan ni bju´ på för allt krångel =)

Inga kommentarer: