torsdag 21 juli 2011

S E M E S T E R

Äntligen semester!! Ja, jag anser faktiskt att jag också har semester, jag ska ju börja skolan sen :)


Packade bilen igår och gav oss iväg till Varberg. Bilen ja, den skulle visst besiktigas först, det hade vi glömt. Tur att Mattias fixade en drop-in-tid på den nya besiktningen =)


Tisdagkvällen tillbringades på stan med våra vänner M & S. Ännu ett restaurangbesök jag inte fick veta i förväg, han är lurig den där Mattias :) Middag på Köket och sen gick vi vidare och tog en drink på en bar :) Trevligt! Resulterade dock i skoskav för mig eftersom jag trodde vi skulle hem till M & S så tog jag på mig mina nya skor (pumps?) och fick världens skoskav. Skulle tagit Conversen!! Men nu börjar det gå över.


Funderar på om jag ska ta min första joggingrunda på 16 dagar idag.. jag är ju inte förkyld längre, bara lite snuvig.. kan ju börja lugnt.


* W i s h m e l u c k *

Inga kommentarer: