måndag 11 juli 2011

En barnfri helg.

En barnfri helg är över. Vi är inte direkt bortskämda med det så jag tyckte att det var superskönt; sov till halv 9-9, lägenheten var kliniskt ren och golven var fria från leksaker... förutom alla hundhår som kommer hela tiden, ingen som bråkar, skriker eller tjatar på mig. Mattias var väl inte lika förtjust eftersom det är på helgerna som han träffar sina barn när han jobbar så mycket på veckorna...
Vi tog en sväng på stan på lördagen med frukost och inköp av nya kläder för kvällen. Skulle ha lite födelsedagsparty. Mer än hälften hoppade ju av, men de som står mig närmast kom och det är ju huvudsaken! Love!

Pernilla i bakgrunden och Frida som är inne i en djup diskussion med Mattias...
Hej hej.




Malin & Maria




Frida



En trevlig och lugn kväll som avslutades vid 01.30! Mattias och två kompisar, Peter & Magnus var här också.

På söndagen var jag lite trött men inte så att jag mådde dåligt. Kände mer för att äta hela dagen. Det blev "brunch" på BK innan vi åkte mot Varberg vid 13.30 för att hämta barnen.

William har varit (och är) förkyld hela helgen, jag har haft ont i halsen.. så jag väntar väl bara på att bli förkyld jag med.. Suck. Hoppas jag klarar mig!




Inga kommentarer: