lördag 16 juli 2011

En sväng på stan

Utan bil hela dagen idag för den ska lagas och servas. Tur att det är sambons jobb att fixa med bilen! M kom o hämtade oss i morse så fikade vi på Bakgården. Han vidare till jobbet och jag tog en sväng på stan med barnen. Kollade lite på H&M. Hittade en tröja med en brandbil på pojksidan. Den MÅSTE William ha! Så sa jag på skoj till Noelle "vill du också ha en?" "Jaaa det vill jag mamma!!" Så då fick det bli så. Hihi.

Gick in på Idéguld för att kika på ett till klämstopp till mitt Pandora. Köpte detta och nu hänger berlockerna lite mer jämnt fördelade. Bild www.pandorashop.seOch eftersom vi inte hade någon bil så fick det bli buss hem och då blir syskonen S-J såhär glada:





Bilder från igår.

Suddigt. Noelle är ute med sin egna hund i koppel :-)

I POP-klänningen som jag köpte för några veckor sedan.. hade typ trånat efter den läänge och sedan köpte jag den bara. Om nån säger att dom har den på rea nu så stryper jag.. mig själv... typ. Nädå.. den är så fin så. MEN jag kan ibland tycka att jag köper grejer bara för att det är ett jävla P på den.. Den är liksom bara helt randig. Inget speciellt egentligen. Fast det är ju resår i halsen och ärmarna. Och sen är den snygg. Skitsnygg :-) Och kvalitén då...



Igår kväll tyckte jag att vi var värda lite godis (ni som läste mitt förra inlägg vet att jag var himla chokladsugen...) Och utan bil igår med så tog vi en promenad i regnet...



Och så kom vi hem med godis och pizza :) Kebabsallad till mig!













1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Kul att åka buss! Barnen tjötar om det ibland också :) Eller hur, visst ser man tydligare vad man stoppade i sig innan... Det börjar jag inse, jag skriver iaf upp allting vad jag äter nu i en liten bok så man har koll. Men alla småsaker man stoppa i sig hela tiden, helt sjukt!