söndag 31 juli 2011

Bilder

Slänger in lite bilder ... till farmor, farfar och alla andra som vill se. Ingen lust eller ork att skriva massa långa inlägg nu när vi har semester. Bilderna får tala för sig själva, men med en kort beskrivning =)

Fredagsmys. Popcorn.
Frida kom på besök och sov över en natt. Här spelas det Bamsespel på morgonen.



Plockar snäckor i havet. Fin tjej på en fin bild.





Ser nästan lite läskig ut. Glassmonster 1.




Glassmonster 2.





Bad!!






Chillar lite i mammas nya solstol.








Fin tjej, fin klänning och fina flätor!










Pladask ner på rumpan!!









Badkille i farten.









Badparadiset.








Modig kille som "dränker" sig själv med vatten..





*** Jo, så här har vi det mysigt. Jag kan inte påstå att jag går på någon slags diet utan äter allt jag vill ha, fast ibland hoppar jag över potatisen och är nöjd med kött sallad och sås. Känns fräscht. Men jag äter godis. Jag dricker cider. Jag äter frallor till frukost... Men jag joggar ju också. De två senaste gångerna har det varit 27 grader varmt och inget bra tempo :( Men jag har ändå plågat mig igenom 4 km.. bättre än inget!


















2 kommentarer:

Caroline sa...

Härliga dagar. :-)

Sandra ♥ sa...

Mysigt med sommar!! :) Den fina NS klänningen har Ella också men har inte blivit använd än, skamligt! Den är lite stor i halsringningen för Ella tycker jag..