söndag 17 juli 2011

Orolig för...

... att ställa mig på vågen i morse. Jag är ju förkyld och har så varit den senaste veckan plus att jag hade halsont från helvetet innan förkylningen bröt ut, vilket är lika med ingen träning på snart två veckor.. Och lite slarv med maten, ätit lite bröd och sådär.. lite fika här och lite potatis där... Igår kände jag mig jättetjock och fet efter en middag med grillat kött, sallad, sås och de där klyftpotatisen. Jättegott men så ofräscht mätt jag blir, måste ju vara potatisen.. känns mer fräscht på nått sätt att bli mätt på det andra!

... iallafall så har jag inte gått upp någonting!!! Det känns ju bra, det borde betyda att jag klarar att hålla mig där jag är även om jag äter lite mer kolhydrater ibland och inte springer flera ggr i veckan...??! Längtar dock efter en runda nu, det känns i kroppen att man inte har rört sig vill jag lova!!

Inga kommentarer: