tisdag 27 januari 2009

Choklad choklad choklad!!!!!!!!!!!!!

Herregud, jag är ju chokladmissbrukare!!! Vågar knappt erkänna det men sen ca 2 veckor tillbaks så har jag för fasen ätit något med choklad varje dag typ :-o Överdos??

Nu har jag smaskat på några Never Stop.. sååå gott.
Det kan räcka med ett par stycken, i värsta fall äter jag säkert en hel påse på en kväll alternativt en 100 g kaka...

Bläää på mig, tänk om det hade varit ett likadant gravidsug efter ... morötter, äpplen eller ngt annat lite nyttigare????????

Måste ju skärpa mig annars går jag väl upp 30 kg denna gången.. gick upp 15 sist och det kändes ganska lagom faktiskt, även fast jag åt godis o glass i massor då med...

Bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gick upp 26,5 med elliot. inget jag rekommenderar ;)

fikan har dom tagit bort kan jag meddela. bara hårda karameller å vatten nu. :( precis sånt som håller gravidosaurusar på gott humör efter en hel arbetsdag ;) dock något hurtigare och trevligare informatör än sist jag var där. hehe..

Sandy Dandy sa...

ÅH! jag med! sugen på choklad jämt!!!!

Anonym sa...

har alltid choklad i väskan jag ;) så jag förstår dig helt och fullt. hihi