lördag 17 januari 2009

Det blir inte som man tänkt sig...

Igår, fredag, skulle vi åkt till min vän Linda och hennes två barn på e.m och fikat, men vi avbokade det tyvärr. Var trötta och lite snoriga, mest trötta och ville bara vara hemma och slappa... trist när man inte orkar, det var längesen vi sågs nu!!
Idag har vi varit hemma hela dagen, gått en promenad och sådär..
Ikväll blir det väl som vanligt, mat och tv :-)
I morgon ska vi först äta frukost hos Maria och Frida och sen på e.m kommer Martina, Nellie, Therése och Albin hit.. det blev bara vi på mammafikat så jag bjöd hit dom istället.. Gillar inte lekborgen...
Ska iväg och köpa fika sen, baka orkar jag inte. Hehe.
Trött Bella gosade in sin i husses säng .


Snygga (?) magen i vecka 20.


Cool pose av Noelle i koftan som mormor stickat..







2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Söt Bella :) Synd vi ej kunde ses igår, så trist med sjukdomar...suck. Fina maggen!!!!!

Sandy Dandy sa...

Kolla min blogg, inlägget efter mina magbilder (om du inte redan gjort det) =)