söndag 4 januari 2009

Söndag + bilder

Fruktstund med Nellie =)


Gungar på varsin!! Kossan köpte vi ju i somras, och nallen var den vi vann på City!!!


KUL att gunga på mammas fot!!



Jag är barn, hund, och gubb-ledig hela dagen! :-D Helt själv hemma då resten av familjen har åkt till farmor och farfar (Noelles) för Mattias skulle laga sin pappas bil...
Jag har tvättstugan hela dagen iofs, men det går rätt snabbt att tvätta allt så får det hänga o torka sen bara...

Funderar på att färga håret, om syster vill och kan såklart, det är hon som är min frisör ;-)

I natt har det tydligen brunnit i ett hus här på gatan, två hus från oss, och en man har brunnit inne.. fruktansvärt :-( Jag har inte hört något, jag som alltid brukar vakna så lätt annars...
Nellie var på besök här igår e.m/kväll med sin mamma och pappa, Mattias och Jocke var i garaget och grejade med deras bil och vi tjejer var här uppe och fikade och lekte! Så himla trevligt!
Sen när dom åkte vid 19 så lekte vi lite till med Noelle, sen somnade hon strax före 20 och vi värmde tacopajen som jag hade lagat till lunch, kollade på Körslaget (egentligen ett ganska dåligt program men jag vill ju se BORÅSKÖREN!!!) ;-) sen somnade vi typ före 22.. wiiiie vilka pensionärer!

På onsdag ska vi på ultraljud, längtar så! Eftersom jag inte känner ett skit i magen än så vill jag verkligen se vad det är därinne nu!!! Många har sagt att man oftast känner rörelser tidigare med andra barnet, men jag är ju snart lika långt gången som när jag kände första sparkarna med Noelle (nja, tre veckor kvar, det kan ju kanske hända innan dess...)


Tvättstugan kallar....





Inga kommentarer: