torsdag 15 januari 2009

Ett inlägg utan bilder..

... för jag har inga nya bilder för dagen ;-)
Ska jobba ikväll till 24, men det känns okej för sen har jag tre dagar ledigt framför mig!!
Helgen ser väl inte så ljus ut iofs för Mattias ska jobba och jag vet inte vad vi ska hitta på, på lördagen... Nån som vill leka med oss? :D
Söndagen ska vi träffa några i mammagruppen, det ska bli KUL, vi träffas ju inte så ofta längre nu när alla jobbar, annat var det förr, då sågs vi minst en gång i veckan ...
Snart är man ju iofs mammaledig igen, men har svårt att föreställa mig att vara med i en ny mammagrupp.. Vad, ska JAG lära känna en massa NYA nu då?
Hihi, visst tycker jag att det är kul att lära känna folk, nu lät jag som en enstöring.. men ni vet, jag känner min nuvarande mammagrupp bra.. vi har bildat oss en egen kan man säga.. en blandning av BVC-mammor, och medlemmar på Familjeliv.se

Jag har iaf börjat känna små puffar i magen nu!!! Så skoj! Kände en del igår kväll när jag satt i soffan.. "blubb.. blubb"

Kram

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Mysigt känna buffrar nu :) Håller med dig, har inte heller behov med en ny mammagrup...KRAM!