söndag 25 januari 2009

*Host host*

... Blivit jätteförkyld då :( feber med, hosta, ont i halsen och nyser hela tiden...
Inte alls kul... men men... det hör väl årstiden till verkar det som!

Nu är jag bara trött på denna gråa tråkiga slaskiga vintern, har gett upp hoppet om att det ska komma snö, så nu vill jag bli av med alla baciller och längtar till våren!!!

Kommer vara hemma nästan hela veckan, jobb först på fredag och då SKA jag vara bra!! Sjukanmält mig måndag-tisdag, sen är jag ledig onsdag-torsdag.
Noelle får vara hemma i morgon eftersom hon hostar fortfarande och sen så spydde hon ju i fredags natt.. Känns bäst så. Sen kan hon förhoppningsvis gå till förskolan på tisdag så ska jag vila ut mig ordentligt.. men men man ska inte hoppas på för mycket :o

Nu ska jag viiiiiila när Noelle sover...

1 kommentar:

Anonym sa...

gumman. hoppas ni mår bättre! Vilken jävla hyresvärd! Fy fan!! Puss