onsdag 21 januari 2009

Sjuk igen.

Jaha, Noelle kräktes i natt igen... Lediga dagen idag har jag ägnat åt att tvätta sängkläder ;)
Men jag var hos barnmorskan i morse med så inte bara tråkigt idag! Lyssnade på hjärtat som slog väldigt fort, 160 slag/min! Men det gör ju ofta det i början, då hjärtat är så litet.
Nästa gång jag ska dit är om 5 veckor då jag har gått 24 veckor och då ska magen mätas! Min barnmorska trodde att den låg lite högre denna gång, att jag hamnar lite ovanför kurvan. Hihi.

På posten kom första beställda plagget till bebisen! En body från Villervalla och en på tok för stor mössa, storlek 0-6 månader såg ut som den vore lagom till Noelle.. nästan. Hon får en matchande t-shirt:

Body och mössa:



4 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Oj vad höga hjärtslag! En tös kanske...?! ;) Fina kläder!

MrsTroll sa...

oooo vilka fina kläder... Bara älskar dom där stjärnorna.. :-)
Skoj med bm besök mitt bland allt kräkande.. *s*
Hoppas hon mår bättre nu..

Anonym sa...

ååååh vad söta kläder, vill ha en sån klänning till Flippis oxå!!!!

Carol sa...

Kläderna köper jag på www.villervalla.se jättesnabb leverans och 39 kr i frakt! Älskar deras kläder! Hade älskat de ännu mer om det fanns lite rosa med *s*