lördag 24 januari 2009

MOLO för vuxna? // Familjen sjuk.

Hihi, satt och kollade på Let´s dance igår, som vanligt, och blev lite kär i tyget i Elisabet "hon på SVT med håret" Höglunds kjol.. Det var svart med vita prickar och inslag av rött. Kändes lite MOLO tycker jag. I love ;) http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.817407&renderingdepartment=2.3949
Skulle kunna tänka mig en mammatunika i det där tyget faktiskt ;)
Nu kommer det ju inte att ske eftersom jag inte kan sy då, men, tänka kan man ju ... hihi

Jag är superförkyld :( Mattias mår illa och sover och fryser, Noelle spydde igår kväll igen och nyss somnade hon sittandes jämte mig i soffan.. suck. Det känns som att min lilla tjej bara försvinner...
Om jag inte får i henne vätska när hon vaknar sen och / eller att hon verkar piggare så ringer jag sjukvården igen, känns oroande när hon är så trött...
Ingen feber.

Bye så länge.

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Usch, jobbigt :( Hoppas Noelle kryar på sig snabbt. Så trist när dom e sjuka. Kram

MrsTroll sa...

Oj oj, krya på er.. Inge skoj med baciller hemma...