torsdag 29 januari 2009

Nya kläder

Idag var vi en sväng i Knalleland, för jag tyckte att vi behövde se lite annat än hemmets fyra väggar ;) Vi köpte nya Hello Kitty-jeans till Noelle, hon hade ett par innan som är VÄLanvända och numera för små... Hon fick en ny mössa med. Och så köpte vi en liten present till Kickis bebis (Noelles förskolelärare som jobbar sin sista dag i morgon, och bebisen är planerad till lördag... LYCKA TILL!!!)
Köpte en "skjort-tunika" till mig på Gina, en svart-vit rutig, passar även för magen, så det blir nog bra..
Sen när Noelle hade sovit hemma, och ätit så åkte vi till min mamma och fikade, semla :)
På vägen hem därifrån gjorde vi ett stopp på Skattkammaren.. undrar vart alla deras kläder tagit vägen? Hade dom inte massa Katvig och Nova Star innan? Jaja, MOLO fanns ju iaf, vilket jag gillar! Blev ett par byxor till Noelle, älskar stjärnor, men när jag kom hem så tänkte jag "vad ska hon ha upptill då?" Om det finns några modeintresserade mammor här så kom gärna med tips...


Molo-byxorna.
I morgon ska jag jobba för första gången på 9 dagar.. har varit mycket VAB nu, och sjuk själv + lediga dagar emellan. Ska bli kul att gå till jobbet igen!
Ska jobba hela helgen med. Underbara Matilda ville byta söndagens pass så jag kommer öppna, jobba 9-18 istället för 15-24. LOVE!!!!
Hej svejs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker hon ska ha nåt rött till, för visst är det rött i sömmarna? Iaf så ska det vara nåt enfärgat :)

MrsTroll sa...

Ooo en skjort tunika vill jag oxå ha.. :-) Får man se en bild?? :-D

Sofi sa...

Vet att det finns ett matchande linne, men jag tror det har blå kantband om jag inte minns fel. Så det är möjligt att det kommer ett med rosa också.

Tokiga jag hade annars matchat det med dalmatinertunika med rosa kantband :)