tisdag 6 januari 2009

Åh vad gulligt!

Idag när Noelle sov middag och hade sovit ca 1 timme så gick jag in i duschen (hon brukar sova uppemot 1½-2 tim nämligen...)
När jag står där och schamponerar håret så hör jag ett ljud, och duschdraperiet "öppnas" och Noelle tittar in och säger "bööö" :-)
Då har hon gått upp från sin säng och öppnat dörren o gått in i badrummet till mig.
Jag förklarar att jag måste duscha klart och att jag snart är klar. Då går hon ut.
Jag tänker "Nej, inget bus nu.. vart ska hon??"
Så kommer hon tillbaka med en handduk till mig! Hon har varit i garderoben och hämtat en ny handduk till mig!!! Stolt eller vad??
Mamma älskar dig!

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Naaaw, så gulligt!!! :D Duktiga Noelle :)

Anonym sa...

hahaha hon är snäll lilla noelle ;)

MrsTroll sa...

Meeeeeeeeeeen så gulligt (japp fick en sån där fånig röst i huvudet när jag läste inlägget..)