tisdag 27 januari 2009

Vågar man säga att man mår bättre....

...kanske inte, för då kommer det väl tillbaks?

Iaf så hjälper nässpray numera, litegrann, jag kan andas genom näsan lite till o från.. värst är det ju när man vaknar på morgonen... har legat och andats genom munnen och är helt torr i hela halsen.. aj och usch.

Noelle är på dagis nu, så jag ska strax gå o lägga mig igen..
Hon blev så glad igår när jag sa "Ska vi gå till dagis i morgon?" Hon bara viftade med armarna och ropade "ja ja jajaaaaaaa" :-)


Lilla fröken somnade på soffan igår, med nappen i handen ;)





3 kommentarer:

MrsTroll sa...

Ooo vad roligt, hoppas du mår ÄNNU bättre imorgon.. Här mås de oxå bättre, smaken är tillbaka och jag kan andas genom näsan.. :-)

Anonym sa...

*skrattar*
ja jag ska verkligen anstränga mig för att ha så kul jag bara kan ikväll. ;) säkert att du inte ska med? bara för skojs skull? :P

Sandy Dandy sa...

Skönt ni mår bättre, jag vågar heller knappt säga det när man väl blivit frisk :S Söt Noelle, somna utan napp då måste hon vart trötter :) kram!