torsdag 8 januari 2009

Äntligen sover hon...

Slappar lite här när Noelle äntligen somnat!
Vi hade besök i f.m av Pernilla och Felix, när dom gick vid 12 så tänkte jag lägga henne och sedan laga mat (hon äter bättre om hon sover först när vi är hemma hela dagen) men hon ville ABSOLUT INTE sova!
Så hon var med mig när jag lagade mat (köttfärssås och spaghetti på menyn idag) och sen åt vi, och jag gjorde två nya försök att lägga henne.. Utan resultat! Suck.
Satte mig i soffan och hon kom och la sig jämte mig, sen till slut somnade hon där, ca 30 min sen, nu sover hon i sin säng...
Lillasyster kommer snart.. MER FIKA! Jag tror jag hörde det nån gång, att man skulle fika MER när man var gravid?? Eller.. har jag fattat fel? *s*
Har just fått gissning på pojke i magen.. Jill som har ett tränat öga för pojkar tyckte sig se det ;) Själv ser jag dock inget sånt... Vi får se ;)


Filippa och Noelle
Galen min av Noelle när hon just klappat Filippas lillasyster..

Noelle och Felix











2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad söta bilder du lagt upp på busarna....Underbar min på Nelle efter att hn lyckades ge Jennifer nappen:-)
Hon kommer bli världens bästa storasyster!!!!

Anonym sa...

Titta det gick ju att lägga in kommentarer precis som du sa :-)