fredag 27 november 2009

Alldeles själva...

I helgen är jag och William alldeles själva.. Ingen pappa/sambo, ingen Noelle, ingen hund... lugnt skönt och städat ;) hehe.
Mattias har åkt till Tyskland med en kompis och då sa jag att han skulle gärna få fixa hundvakt, men då lovades Noelle bort i samma veva ;) Så nu sitter vi här.. jag och prinsen... eller, han ligger på golvet och försöker krypa, eller något. Han kommer somna ungefär när Idol börjar så han är ju inget vidare sällskap ;) men han är söt ;)
Vi har tillbringat eftermiddagen på stan, det blev en ny jeanskjol på Esprit till mig :) och välling och skedar till William på City. Ni som har barn, ni vet dom där långa plastskedarna, Bambino, 2-pack... kostade 20 :- på City nu, har sett dem på Maxi där de kostar 24 :- !!! 4 :- dör man ju inte av, men jag trodde att såna saker var ungefär lika i pris på stormarknaderna... I Ullared kostar dom väl typ 15 men där e man ju inte varje dag!!
Har för övrigt en hel inköpslista med saker från Ullared... om jag nu kommer dit detta året...

Tidigare idag innen jag lämnade Noelle hos farmor o farfar så var vi hos Mari, Monique & Mio tillsammans med Martina, Nellie och Elin. Tänk, vi är NIO personer nu... o tänk, om 2 ½ år, då är det 3 femåringar och 3 treåringar (på ett ungefär) som skall samsas om leksakerna.. herre, det kommer inte gå...???!!! Haha.

2 kommentarer:

Martina sa...

Ja tänk om några år, jag som tyckte det var full rulle redan igår hahaha. Hoppas du och prinsen har en bra helg!

Linda sa...

19.90 kostar de på Gekås :)