söndag 8 november 2009

Lite bilder

Idag är det fars dag om det var någon som hade missat det ;) Jag vaknade av att Noelle ropade MAAAAAMMAAAAA klockan 7. Helt okej, faktiskt. Värre när kl är 06... Så jag gick in till henne och la mig jämte henne så myste vi lite innan vi gick och väckte pappa och gav en present. (Som bestod av nya kalsonger och strumpor.. inte världens roligaste men välbehövligt!) Sedan gjorde vi iordning frukost.
Igår sa jag till M att jag hade hittat fina julgardiner på Hemtex.. "dom såg ut så och så och kostade så..." sa jag... Då åkte han och köpte dom till mig... Hmm undra vad jag har gjort för bra? Jag är nog bara väldigt bra, tror jag :) Hihi.
Har ju som sagt blivit stjärn-tokig, så nu blir det stjärnor även på gardiner. Till jul. I köket.
På kvällen igår var Frida här, vi möttes på ICA Maxi dit jag hade tagit en promenad med vovve och William. Köpte 'lite' godis... Efter en något krånglig läggning av Noelle (det var ju roligare att vara vaken när det var någon mer här...) så kollade vi på den sista Johan Falk-filmen. 6 st riktigt bra filmer! Ett tips är att se dem, om ni gillar svenska polisfilmer, dessa känns väldigt verkliga faktiskt!! Och sen att det är inspelat i Göteborg gör det lite roligare... Och sen att jag tyckte Frank Wagner (Joel Kinnaman) var ... lite... cool... Han ska spela i filmen "Snabba Cash" som tydligen kommer i januari.. Måste se ;)

Här kommer lite andra bilder:


Frukostdags :)

Mera stjärnor..


Det var lite surt med aprikospuré ;)



Busar i soffan..




Inga kommentarer: