tisdag 3 november 2009

Nya matvanor och mycket trötthet...

Jag är så trött idag... Natten har inte varit sämre än andra nätter, men ändå är jag jättetrött... Suck. Var på babycafé kl 9 men vände hemåt strax efter 11, både jag o William var trötta. Han har sovit sen vi kom hem, men borde vakna snart. Han ska få lite "lunch" ; en burk smarrig morot/potatispuré. Han äter mer och mer mat nu... Gröt på morgonen, mat till lunch och kanske lite fruktpuré, ersättning på kvällen innan han ska sova så sover han oftast lite längre! Men jag ammar ju fortfarande ganska mycket, 3 ggr på dagen och 2 på natten/tidig morgon typ.
Spännande med kommentarer, anonym? Någon jag känner tro?

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Mkt trötthet här med.... Äter han bra nu??? Saga fattar inte än, hehe, öppnar inte munnen så bra o spottar mest ut...