tisdag 24 november 2009

Pepparkakor och utförsäljning

Igår efter dagis ville jag baka pepparkakor med Noelle, men hon ville mest äta deg ;) Faktiskt första gången jag gör detta i vuxen ålder... ooopss.. dom blev ju inte så snygga, men, ätbara ;)
Namnam :)

Hade fått info om utförsäljning av Didrikssonskläder idag... Åkte förbi efter att jag lämnat Noelle på dagis, men jösses.. självklart hade jag förstått att jag inte skulle vara ensam där, men 10 minuter efter öppning var det kö runt en halv fotbollsplan!!! Nej, det orkade jag inte.. så akut är det inte även om jag hemskt gärna vill ha en jacka... Om det finns... kanske kollar läget senare idag istället... annars får man väl betala fullpris i butik ;) Ser det som en investering, haha, jag är inte en sån som måste köpa ny vinterjacka varje år! Köper jag en som kostar lite mer kan jag ha den i ett par år istället för att köpa en lite billigare, varje år.. Har varit gravid vintrarna 06-07 och 08-09 så då har det inte blivit något nytt alls... så i år känns det verkligen som att det är dags :)

3 kommentarer:

MrsTroll sa...

Mmm vinterjacka... Har ingen alls detta år (eller ja min trasiga, som får duga den här vinter).. Ska investera en sen när de är rea till nästa vinter... Glömde totalt bort de tidigare.. Haha..

Izza sa...

Jag har en NY Didrikson vinterjacka över hemma. Svart skitsnygg om jag får säga de själv. Den kan du få köpa om du vill! Tog hem en för mycket... 1500:- vill jag ha kostar 3000 ut ordinatie. Hör av dig =) / Izza
pargren@hotmail.com

Angelica sa...

http://www.webbverktygen.se/ en bra sida, och dte står exakt hur du får din räknare. =) Lugnar oss med öppnis denna vecka. Gör ett försök nästa vecka.