lördag 14 november 2009

IDOL eftersnack, och biverkningar...??

Uppdaterar ang influensavaccinet igår.. Kände mig lite yr igår eftermiddag och hade lite ont i huvudet bara, samt något öm i armen vid injektionsstället. Idag ont i huvudet och lite ont i armen... På Noelle har det inte märkts någonting! William har fått feber av sin spruta, har som mest varit 38.3 så inte så jättehög men han har varit lite extra kinkig idag.

Så till gårdagens IDOL; det var ju dags för Eddie att åka ut, men Reza hade likagärna kunnat åka, det var hugget som stucket. Igår var hon verkligen inte bra.. (fast jag har iofs aldrig gillat henne) Och duetten sen då.. jösses! VARFÖR väljer man en discodänga... dom såg ut som ett kareoke-par på en nattklubb, alternativt Singstar hemma på förfesten... Danny och Therese gör låten bra, men den passade verkligen inte idolerna... Dom hade kunnat ta t.ex One, versionen med U2 och Mary J.Blige... bara ett exempel ;) Det var ju lite mer stil på Mariette och Calle. Erik och Tove gjorde också bra ifrån sig!
Nästa gång "tycker jag" det är Rezas tur att åka... sen Tove... Då är Mariette, Calle och Erik kvar. Hmm... Erik och Mariette i final tack!!! Det är min lista ;)

2 kommentarer:

Frida sa...

ja, Mariette är ju grym!!!! Håller nog mest på henne!

Anna sa...

Jag håller me, Erik o Mariette i final.. :)
Tror inte de spelar nån roll vem som egentligen vinner, för båda lär ju få ett skivkontrakt i vilket fall som...