onsdag 11 november 2009

Nackspärr... och gnäll ;)

Kunde inte somna igår. La mig strax efter 22, sista gången jag kollade klockan var den 0:30. Sen vaknade jag kl 03 och hade ont i nacken, men jag försökte bulla upp kuddarna så att det blev skönt att ligga, men jag lyckades inte...William vaknade och åt vid 05, Noelle vaknade 06, men somnade om som tur var, till 07:30. (vilket är väldigt bra, hon brukar inte sova så länge...) Men 'stackars' mamman har minsann inte fått sova mycket. Sömn är ju inget man är bortskämd med men jag brukar väl få sisådär 5-6 timmars sömn iallafall.
Fortfarande ont i nacken, skit är det!! Hoppas att det går över under dagen!!
*******************************************************
Ska boka tid för ansiktsbehandling med, fick presentkort förra julen som jag har glömt av... Det gäller ju bara ett år så jag får skynda på. =)

Inga kommentarer: