torsdag 5 november 2009

En vecka till...

... har snart gått...
I morgon är det FREDAG och lika med fredagsmys =) Haha, vi gör inte så mycket mer än äter något gott (oftast köpemat...) men det låter bra med fredagsmyyys ;)
Igår var vi på öppnis på f.m och Noelle lekte av sig lite. Mormor fick följa med =)
Idag har jag varit och hälsat på lilla bebisen Elin.. såå liten och söt var hon! Mycket hår hade hon med :) Hon kommer bli snygg i Esprit-kläderna jag köpte till henne, i storlek 62, är väl lagom om ett par månader ;) hihihi.
Senare på e.m åkte jag med barnen och hämtade min kompis Hanna och åkte hem till kompisen Linda. Fikade med goood paj och snackade massa skoj. Vi gick i gymnasiet ihop, och jag och Linda umgås ju ibland (hon har ju två barn med) men vi tre ses alltför sällan tillsammans! Så det var trevligt att det blev av idag!
Nu är det reklam i Lyxfällan men snart börjar det igen så dags att avsluta här!
Ciao!

1 kommentar:

MrsTroll sa...

Snart och snart.. Allt är väl relativt.. Haha..
Har 21'a december som BF..