torsdag 26 november 2009

För tidigt adventspynt ;)

Ja, innan gjorde jag ALDRIG det innan det var söndagen den 1:a advent! Möjligtvis på lördagkvällen om jag jobbade just den helgen... Men nu är det lite roligare, för Noelles skull mest! Hon fick en stor stjärna i sitt fönster och hon gillade den! "Blinka lilla stjärna i mitt rum" sa hon.
... och blinka lilla stjärna i köket med... kanske inte så snyggt att det hänger en skrynklig haklapp på elementet men den får ni på köpet ;) haha.

Idag var Noelle på dagis, som vanligt, sen åkte vi till min mamma en sväng. Hon gick ut och hämtade granris åt mig, ska pynta balkongen i helgen tänkte jag. Hoppas det räcker, annars ringer jag mamma och beställer mer granris ;)



1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Fiiint!! :) Jag har börjat i köket men behöver det mesta nytt! Första julen i denna lägenheten så allt passar inte riktigt hehe.