onsdag 31 mars 2010

Trött...

Som i en dimma. Fattar inte, jag är sjukt trött idag. Ändå har jag sovit okej. William vaknade kanske runt 2 och fick välling och somnade om. Sen vaknade Noelle vid 4 - halv 5 och fick komma in till oss, allt för att inte väcka William igen. Då kunde jag iofs inte somna om ordentligt, var vaken en timme och halvsov sedan till 7... men ändå, klart godkänd natt! Ändå är jag så trött. Blir ingen träning idag, har bokat söndag & måndag istället!
Idag var jag & William bara hemma tills vi hämtade Noelle, åkte då till öppnis. Så lugnt, kanske 8-10 mammor med barn där...
Vill bara ha en lugn hemmakväll idag när M äntligen kommer hem "tidigt" Han är påväg hem nu men måste åka förbi dagis eftersom vi glömde APAN... kan inte sova utan apan! =)
Något gott att äta och tv hela kvällen känner jag för.. lite lill-lördag sådär?!?!!
Vad ska vi äta? Den frågan är stående.. varje dag, samma visa...

Guud, jag måste berätta vad Noelle hade sagt i badet häromdagen, när hon och William badade med pappa.
William står upp, och råkar kissa litegrann.
Noelle: William kissar!!!! Med sin snopp!!!!
Pappa: Ja, han kissar med snoppen. Vad kissar Noelle med?
Noelle: Med kissen. (Ja, vi säger kissen hos oss...)
Pappa: Och pappa?
Noelle: Snopp också.
Pappa: Mamma då?
Noelle: Kisse med.
Då säger pappa: Vad har Bella då?
Noelle tänker... och svarar: SVANS!!!!
Så roligt!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! den ungen är ju för skön! vilka sköna kommentarer!

här åt vi nötfärsbiffar med hemmagjord klyftpotatis å bea. hackad chili å vitlök i min å calles biff, naturellt till pojkarna. :)

Unknown sa...

Så mycket härliga kommentarer hon har :-)
Hoppas du får en bra natt och känner dig piggare i morgon.

Anna sa...

Haha.. Dom har ju så störtsköna kommentarer till de mesta =)