torsdag 12 maj 2011

Fullt ös

... var det igår minsann. Efter lämning på förskolan började jag städa undan allt som ligger ivägen jämt och av någon anledning alltid kommer tillbaka... Putsade några fönster med, spröjset (Eller heter det spröjsen? konstigt ord...) på vardagsrumsfönstret lossnade häromdagen när vi stängde det (hmm...) så innan det sätts upp igen så tyckte jag att det var en bra idé att putsa först :) Brukar köpa såna tjänster annars, för att jag inte vill lägga massa tid på sådant som MÅSTE bli bra, och det blir ju inte bra när jag gör det... Iallafall, nu är det hyfsat gjort ;)

Städade vidare, tog tag i stryktvätten från i måndags, rensade Williams garderob, la ut tre POP-tröjor på Tradera samt en EDC-kjol som jag bara använt en gång och som är alldeles för stor! Hoppas någon annan har nytta av grejerna.

Gjorde mig iordning, åkte och köpte en blomma och satte på pappas grav (7 år har gått idag)... vidare till Maxi, hem o packa upp mat och sedan hämta barnen. Kändes effektivt! :)


På kvällen tog jag en joggingtur.. klarade 5 km på 34,5 min vilket blir under 7 min per kilometer, min bästa tid hittills!! Under 30 min är delmålet!


Nu ska jag fixa iordning det sista för att ge oss iväg till ögonmottagningen, båda barnen ska få ögondroppar idag.. jobbigt!

Inga kommentarer: