torsdag 19 maj 2011

Sol?!

Solen verkar titta fram lite. Skönt.

Spenderade förmiddagen på öppnis, det var längesedan vi var där, minst en månad sen.

Noelle tittar på film, William sover och jag har precis packat 4 plagg som jag haft ute på Tradera. Jag kan ju inte påstå att jag tycker att det är kul och sitta och greja med... men men, 300 spänn in för något som annars bara ligger o skräpar då får det väl vara värt lite pill. Tänker mest på folk som har ute 15-20 annonser på en gång.. uhh jobbigt :)

Kl 15 är det Pippifest på barnens förskola. Ska bli spännande. Och vädret verkar ju tillåta att vi är ute med!



Snart helg igen då.. Inga planer. Kanske ska ställa ner kartongen med alla vinterkläder i källaren? Jag som var så duktig och röjde undan allt sånt för några veckor sen, men sen blev lådan ståendes i städskrubben här uppe.. Och sorterat undan en hel påse med skor, vantar, mössor m.m som inte är lagom.. tippen nästa!


Är det någon som är intresserad av Williams gamla kläder? Mest bodys i 74/80 tror jag.. har liksom ingen att ge dem till.. finns en del fina Bamsebodys och sådär... Säg till innan jag slänger dem!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Kul att få lite pengar för kläderna! Många bäckar små... som folk brukar säga. =)

Här ligger det mesta och skräpar i en "slakta-hög". Jag tar sparar knappar och dragkedjor, och försöker återanvända gamla kläder till att göra annat. Fast det mesta åker till vitryssland.

Carol sa...

Ja du som är så duktig på att sy... Det var bara POP-t-shirts/tröjor samt en EDC-kjol som jag la ut.. Kändes inte rätt att ge det till Vitryssland. Men allt annat åker dit.. Skulle inte lägga ner den tiden på att lägga ut Lindex eller H&M-kläder på auktion.. inget för mig!
Just det, pratade med dig om gardin till William.. det blir ingen för vi var tvungna att sätta upp mörkläggningsrullgardinen där gardinstången skulle sitta för att inte den skulle sitta mitt för ventilen... så fick det bli.