torsdag 5 maj 2011

Resultat

Okej då... Johanna undrade om resultaten. Jag har ju inte skrivit för varje vecka om jag gått ner ett kilo eller ett halvt.. eller gått upp ett halvt om jag fuskat under helgen... Jag ville gärna ha lite skillnad innan jag börjar prata om det... Jag tycker dock inte att det syns något än, men det kanske är för att jag ser mig själv varje dag.

Jag började 28 mars och har nu hållt på i 6 veckor. Jag har inte varit stenhård hela tiden, t.ex när vi hade magsjuka veckan innan påsk var jag ju i början snäll mot magen och drack pro-viva, blåbärssoppa samt vitt bröd. Sedan åt jag en liiiten bit tårta på Noelles kalas. Även potatisgratäng och några kakor och en fralla i Varberg... Men jag har inte ätit en enda portion pasta, det lockar inte längre!

Jag har köpt löparskor och kläder. Totalt ett par skor, ett par tights, ett par byxor, en t-shirt samt en jacka. Allt för 1750:-

5 maj: -7 cm runt magen. -8 cm i midjan. -5,5 kg.

Jag tog en "före-bild" ett tag innan jag började med LCHF, när jag var riktigt trött på mig själv, men jag raderade den, för jag ville inte se den...

Magen är ju fortfarande som en bulldeg, men det är ju mycket träning som gäller om den ska bli bättre.. och jag är väl lite dålig på att göra styrkeövningar hemma... det går i perioder!

Johanna - måste fråga, känner ju några stycken med det namnet... känner jag dig? =)

Idag fyller M år och jag ska göra fruktsallad. Till det ska vi ha glass och vaniljvisp. Jag ska faktiskt unna mig lite jag med!

7 kommentarer:

Johanna sa...

Super duktig är du :)

Nej, vi känner inte varandra.. men vi har nog stött på varandra på Öppnis nån gång då och då.. :)

Unknown sa...

Ohh det är ju jättebra resultat!! Bra kämpat :-)

Orsi sa...

5,5 kg???? Du är ju helt makalös:-)
Heja heja heja!!!!!

Sandra sa...

Bra kämpat! Önskar att jag oxå kunde göra slag i sak och verkligen ta tag i mitt liv, min kropp alltså :)

Sandra ♥ sa...

Jättebra jobbat!! :) Keep up!

Martina sa...

Såååå bra gumman!!!

Anonym sa...

Syns visst, men det är väl som med ungarna, helt plötsligt är byxorna 5 cm för korta å man vet inte när det hände......
Bara å kämpa vidare....
Kram Jorunn