lördag 14 maj 2011

Göteborgsweekend

... Är det dags för nu. Mammas julklapp till mig och mina systrar. Middag och övernattning i den lagom stora staden. Får se vad vi hittar på, vädret är ju lite osäkert så vi tar det som det kommer... Liseberg? Shopping? Både och? Fika, mat, mys. Det kommer bli skitbra! :-) Jag är bara lycklig över att få komma hemifrån en stund, alltså lite längre än att åka och handla på Ica Maxi...


Nu sitter jag här, med färdigpackad väska som innehåller för mycket kläder och dessutom en påse med tre par skor. Yes, inte lätt alltid. (I-landsproblem)


Får se om vi slinker in nånstans där dom visar ESC på storbildstv... annars gör det mig inte så mycket, Eric Saade tog sig till finalen och det är det viktigaste. Resultatet lär jag ju inte missa ändå, det räcker väl att titta på morgontidningen i morgon?!!


Och Sverige är i VM-final i ishockeyn också. Final mot Finland, blir nog tufft :-)

Inga kommentarer: