måndag 23 maj 2011

Måndag igen.

Varför går veckorna så fort? Inte mig emot iofs, men jag tycker att det är en ny måndag hela tiden... Min 9:e vecka med LCHF börjar idag, men jag har ju fuskat det sista. Eller jag vet inte om jag vill kalla det fusk heller, det är ju mitt mål att kunna äta LITE potatis och ris nån gång ibland, och LITE lördagsgodis, men kanske inte en hel chokladkaka och en påse blandat, glass och 1½ liter cola varje helg, som förut... Jag har inte gått upp av detta "fusket" men jag har heller inte gått ner i samma takt som i början. Jag har 2,5 kg kvar till mitt delmål 2. Och sedan skulle det ju kännas superbra med ytterligare något kg ner så man har lite marginal! Ska jag sätta midsommar som nästa punkt för delmål 2 tro? Då gäller det att hålla detta nu och inte fuska varje helg...

Såhär mysigt hade de lagt sig själva nyss...
Var på stan, tyckte det kändes lite fattigt i Williams byxlåda och dessa byxorna är ju såå bra. Noelle har haft flera såna i alla möjliga färger. Superbra att leka i och så kan man vika upp och fästa med knapp. Jag ville ha de svarta, då kan de skitas ner bra. Men sen tyckte jag att de blåa var så fina med så jag tog båda. Fick 25% på båda, KappAhls klubb är allt bra!



Mors dag-present. Nyfiken?





Kan nån komma och ta min hög från torktumlaren?







Äsch.. det gick rätt fort ändå. En veckas sockar / underkläder. HUR är det möjligt??

Det finns ett helt torkrum fullt med tvätt också.. är väl inte torrt förrän i kväll.. Tråk.









1 kommentar:

Caroline sa...

Visst går veckorna fort...
För min del har jag nästan totalt missat att det varit maj! :-)

Jag förstår att det är svårt att hålla sig till en diet, speciellt när den utesluter allt sött och gott. :-)

Lycka till med ditt delmål!