tisdag 10 maj 2011

Veterinär och shopping.

Idag på morgonen åkte jag till veterinären med Bella. Inget livshotande men lite medicinering för ett sår på läppen som gett henne en infektion, och hoppas att det är detta som gjort så hon luktat så illa.. då borde det ju försvinna nu!

Sen åkte jag till stan för att jag insåg att William behövde fler t-shirtar! Alltid ett bra skäl till lite shopping va? ;)

Såhär kan han ju inte gå klädd... Haha.

Det blev en kort cardigan till mig.. kommer bli suuuper till alla klänningar :)

Och ett par byxor, supersköna! (3/4-modell)


Williams skörd. 2 t-shirts och ett set med Bamse, linne+shorts!
("Basse dicke dunne" = Bamse dricker dunderhonung)





Och är man ett Bamse-fan MÅSTE man ju bara ha en Bamsekeps!!!






Efter shoppingrundan köpte jag mat från Köket till mig och Maria och käkade på hennes jobb. Mums var det!


Glasstajm igår. Glader.



NU sover barnen, och jag ska bänka mig i soffan, blev ingen jogging idag då jag fortfarande är själv hemma. Hoppas på morgondagen istället! Får väl försöka ta en runda på dagen annars, före lunch kanske...








Inga kommentarer: