tisdag 17 maj 2011

Lite shopping

Efter den dagliga morgonstädningen och lite stryktvätt gjorde jag mig klar och åkte till Knalle. Hade sett ett par byxor på Vero Moda när vi var i GBG men som jag inte orkade prova just då så jag tänkte att jag åker o kollar på dem hemma istället. Och så hade jag lite presentkort på Gina, sen före jul har det legat hemma... Nu hittade jag två toppar/blusar och ett vitt linne som är bra att ha under många plagg. Jag glömde kvar ett i stugan vi bodde i i GBG i helgen så det var läge med ett nytt!

Byxorna. Smala svarta med dragkedjor på bakfickorna. Är väl på gränsen till för låg midja för mig, då magen gärna kryper ut och hänger över, men jag har ju aldrig tighta överdelar på mig ändå. Så det så!

Ikväll blir det fika/kvällsmat på Viskan med kompisar. Någon träffade jag för drygt en vecka sen, och en annan har jag inte sett på flera år. Så det ska bli kul tycker jag!



5 kommentarer:

Tessan sa...

Jättesnygga brallor! Jag har med sånna som man "helst" har något längre till :)

Orsi sa...

Härligt med shopping! I den takt du rasar i vikt lär du snart behöva byta hela garderoben!
Kram

Sandra ♥ sa...

Kul shopping!! Vill också shoppa snart, fast får väl vänta några veckor [månader, år] till! Haha

Caroline sa...

Fina blusar!

Smart tänkt där med byxorna, klart man kan ha extra tighta om man inte tänkt visa magen.

Moster jejje sa...

va de dom svarta du såg i gbg? dom va snygga :)