torsdag 26 maj 2011

Shopping & jogging

Fast dagen började på öppna förskolan. Trevligt som vanligt. Tog sedan vägen förbi utförsäljningen av Cult design-saker, som öppnade kl 12 och vi åkte förbi 12:05 och det var säkert 150 bilar på parkeringen. Barnen var trötta och ville inte gå in... Åkte hem istället så William fick sova. Tog en tur tillbaka vid 17:30 och hittade inte så mycket... hade velat ha tvålpump och sånt, men det blir att köpa till fullpris antar jag. Har ju velat ha det länge så... (Ett trefat, tvålpump, tandborstmugg och en tredje grej.. kanske en "vas" till tandkrämen, eller ett ljus... kan jag ju skriva på min önskelista inför den kommande 30-årsdagen.. eller var det 25??)

Fortsatte vår runda till Esprit, hade VIP-dag med 20% och det blev en klänning och ett par leggings 3/4. Mycket nöjd.

Nu ikväll har jag tagit en 5 km joggingrunda med snittet 6:53 min per km. Och allt under 7 så är jag nöjd. Målet är 6 min. Men då måste jag öka... haha, det kommer väl förhoppningsvis!

Nu; precis duschat, ska slappa i soffan, snart sova.

Ha det gött alla!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Heej vi var där redan 12:05 typ och dom där tvålpumparna och diskmedelsgrejjerna gick direkt. Jag tog den sista till Anna hehe. Sorry att jag inte hann lägga upp bilder innan du skulle dit hihi.

Du är så duktig som är o tränar osv! Jag hoppas attt jag också är motiverad sen till att röra mig och gå ner i vikt..

Ja det är verkligen skitbra med alla kuponger man får haha, dom vet hur man ska göra en shoppingsugen! Får man rabatt så hittar man ju på anledningar till att köpa typ :D