lördag 7 maj 2011

Helg.

Helgen började bra. Med 5 km jogging igår med Martina. Jag brukar jogga ensam, just för att jag är ganska långsam och inte vill "tävla" mot någon. Men det gick ju bra igår, vi är ju lika långa (läs; korta) så vi tog väl ungefär lika stora (läs; små) steg. Eller, Martina?? Hon susade på som bara den, duktig! Det blev ca en minut snabbare än när jag tog samma runda häromdagen. 7:09 min/km tror jag det blev.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi skulle ev. åkt till Sobackens miljöanläggning.. inte så intressant, det luktar väl mest illa, men de hade öppet hus och Noelle är ganska fascinerad av sopbilen och intresserad av var den tömmer alla sopor o.s.v.. så det hade ju varit skoj. Men nu ville hon inte längre. Det håller på till 14 så vi får se...

FINT väder idag iallafall så UT ska vi i vilket fall som helst!

1 kommentar:

Martina sa...

Ja det var riktigt kul :) Vi var bäst!!