tisdag 31 maj 2011

Önskelista


Önskar mig massor med saker, jämt :) Ändå har jag allt jag behöver fast.. nånstans där så finns det ju mer saker man hela tiden vill ha... Och ska jag ändå snart fylla 29+ så kan man ju lika gärna rabbla upp allt.. eller?

*En kaffemaskin skulle vara bra, eftersom jag bara gör en kopp till bara mig, nästan jämt...

*Pandoraberlocker, kanske någon i lila eller rosa.

*En ny klocka, armbandsur alltså, en i riktigt material som inte luktar illa.. Alla billiga klockor jag köper börjar lukta så illa, de luktar mynt och nycklar, det är det värsta jag vet!!

*Presentkort i favvobutiken Esprit.

*Parfym "Diesel Fuel for life UNLIMITED" Fick ett prov på den nyss, och den luktade så gott!!

*Reebok Easytone skor, har dock inte provat några än, jag bara tror att de är bra och sköna.


*CULT design trefat med tandborstmugg, vas och tvålpump, fast i andra färger än detta svarta.

Rosa pump kanske och resten vitt?? Och att vasen ska vara hög, som en tandkrämstubsförvaring.


Hmm.. ja det var nog det jag kom på för stunden... haha.

Bilder från cultdesign.blogg.se och brandos.se









1 kommentar:

Frida sa...

TACK!! J, jag älskar den! Så himla go på!
Japp, den 17 aug är det premiär! Boka gärna in ett party om du e intresserad! Bokar du innan den 17 juni får du 100kr extra rabatt utöver den vanliga värdinnegåvan! :-)
Kom igen nu! Vore kul att få komma hem till dig och visa kläderna! ;-)