lördag 6 juni 2009

39+2

En bild på trämobilen som vi hängde upp igår...
Den magiska dagen idag då jag hade hoppats att denna bebisen skulle komma ut lite tidigare än vad Noelle gjorde... hon kom 4 dagar tidigt, alltså 39+2, vilket är idag! När jag vaknade i natt/ morse för femtielfte gången och skulle kissa, så var "tiden redan ute" haha, Noelle är ju född kl 04.37.. så nu får vi se vilken dag denna hade tänkt sig.. är ju inte framme vid det beräknade datumet än så jag får väl lugna mig...
Mattias städar bilen nu... väntar på dammsugaren så jag kan få bort lite skit här uppe med...
Igår kollade vi på film, "Vi hade iallafall tur med vädret igen"
Älskar ju den första gamla filmen, men detta var inget i klass med den... Den hade några ljusa stunder då man skrattade lite, men jag tror ju INTE att det var en BIOSUCCÉ!! (Är inte alla filmer antingen det eller Oscarsnominerade???) haha.
Kanske skulle fixa ngt att äta nu.. eller fika?? Nationaldagsfika?? =)

2 kommentarer:

Martina sa...

Den filmen kollade vi också på i fredags, gillade den inte heller...

Nellie utbrast precis, Herre Gud. Jocke frågade då vem som lärt henne säga det. Då svarar lilla tokan Bella. Så jag skyller detta på er hund!! ;-)

Kram!

Sandra ♥ sa...

va fin trämobilen va!