onsdag 3 juni 2009

Fullspäckad dag!!

Haft fullt upp idag!
Började med att åka till djurparken kl 10 med Noelle och hennes mormor.
Det var lite kallt idag men regnet höll sig borta iaf!!
Gick väldigt låångsamt för mig, jag får ju så ont när jag går. Kan man hoppas att det gjort någon nytta för bebisen att behaga titta ut?!!
Sen sov Noelle middag och jag la mig på soffan en stund innan Martina och Nellie kom hit på lite lek och fika! Alltid lika skoj att se att barnen verkligen gillar varandra, de kramas när de träffas och skiljs åt! Noelle pratar ofta om Nellie här hemma med, jätteskoj!
"NENNIII" ;)
Sen kom nästa sällskap ;) Frida o Malin kom med nybakat bröd som vi åt till kvällsmat med några koppar kaffe! Mumma!
Går in i vecka 40 i morgon då... känns som att det är klart nu va? ;)
*HOPPAS HOPPAS*

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Du får säkert före mig, BF+7 idag.. suck börjar bli segt nu.....

Orsi sa...

jag tror att du kommer att vara på förlossningen imorgon, en liten känsla bara....