söndag 28 juni 2009

Bilder.

Hej!
Tack alla för era tips, råd och tankar!
Nu är jag tillbaka... eller, ja, på sätt och vis...
Har väl inte direkt kommit in i rollen som tvåbarnsmamma än. Helgen har varit ägnad åt lilleman då Noelle varit i Varberg med sin farmor och farfar.
Tror att jag har känt som jag gjort för att jag redan har varit mycket ensam för M har jobbat.
I morgon blir det ett stort test att ta sig iväg med båda barnen för att lämna Noelle på dagis kl 9. (M jobbar 7 i morgon...) men det ska nog gå bra tror jag...

Söndagsmorgonmys.

Första badet, igår.

Aj! Sprungit in i en dörrpost... fick en kall blöt handduk att lägga på pannan ;)



Söta Elsa, stora Noelle och lille William!



Hej hej! Vill också ligga på bebisens madrass i köket :)




3 kommentarer:

Malin sa...

fina bilder.. du kommer nog in i rollen snart :) bara man får in alla rutiner så flyter d på bra sen :D

Sandy Dandy sa...

Han e så söt William! Lik Noelle som bebbe va?! Hoppas prommisen gick bra idag!!

Orsi sa...

Åh, äntligen, vad jag har längtat efter bilder på barnen!!
Härligt att det börjar peka åt rätt håll...Det tar som sagt ett tag innan man vänjer sig och kommer in i rollen men rätt som det är så gör man det!
Ja du,. det här med att komma iväg med två barn, speciellt när man har en tid att passa, den biten har vi inte fattat eller fått till än:-)hon är nu 10 mån.
Kram på er