onsdag 10 juni 2009

Barnmorskebesök och pannkaksfest.

Lekte med Nellie och Martina idag hos Mari och Mio. Storasyster Monique var på dagis.
Efter det var det ett himla prat om MIO eller mer MIJO =)
Efter lunchen somnade skruttan gott med dockan i famnen (hmm...)
Mormor kom och skulle vara barnvakt medan jag åkte till barnmorskan.. jag som inte skulle dit idag hade jag tänkt ;) Allt var bra iaf, hjärtljuden låg på 136 och SF-måttet 36 cm.
Snart går man på övertid då.. spännande, eller inte!
Kan ju inte annat än hoppas att den snart snart vill komma...

Gjorde pannkakor och hade pannkaksfest när pappa kom hem. På med förklädet och hjälp till!! ;)

Steka steka...
Nu ska jag lägga mig i soffan.. det är tydligen fotboll på tv men den är nog snart slut. Sist jag kikade stod det 4-0 till Sverige, det låter ju bra!! :)
Byebye!



3 kommentarer:

Jozzan sa...

Heej!! Ville bara säga att ja följer din blogg.. så nu är det slut på smygandet;-) Inga känningar på bebis ännu??// Josefine

Orsi sa...

Det här med att kolla mobilen stup i kvarten börjar ta på mina krafter, nu får du allt se till att skicka ett sms där bebbes ankomst annonseras...
Stort kram

MrsTroll sa...

Shit så söt hon är med glasögon...
Ja du, du blev nog för bortskämd med första alltså.. Därav övertid den här gången.. *s* Näe men h*n kommer snart...