tisdag 23 juni 2009

Lite bilder...

Har inte så mycket att skriva.. dagarna bara går.. Mycket att göra även fast man "bara är hemma och tar hand om två barn"
William äter typ varannan timme, lite jobbigt måste jag säga, får se om det kanske blir bättre snart. Självklart bra att han äter va, men, ja, var tredje - fjärde timme ibland hade väl inte skadat, särskilt på natten ;)
Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på.. Jag skulle låna "plastmaskinen" (lamineringsmaskin?) för att plasta in alla födelse- bröllops - förlovnings och födelsedagsannonser som jag så fint klipper ut ur BT. Blir lite ordning om man har alla på A4-ark istället... Idag hade vi även med vår annons, så den fick en egen plastficka ;)

På e.m var vi ute en stund i trädgården. Köpte en begagnad enkelvagn igår som vi testade lite... Lite gungig sådär men, va fasen.. 500 kr gav vi. En Teutonia Mistral 2004, med mjuklift, precis som jag behövde. Kände att det kommer behövas sen när man ska iväg med bara William, och slippa släpa på dubbelvagnen...

Håller om pappas finger.

Morgonmys.

Ska gå ut...


Kvällsmys.



I BT idag.





2 kommentarer:

Ida sa...

Grattis så söt :)

♥Anna♥ sa...

Ja grattis:) vilken sööt liten pojk!Å en väldigt stolt storasyster:)