tisdag 9 juni 2009

Städat..

Noelle badar just nu med sin pappa =) Jag har dammsugit och torkat golv, så jag får ju tråkigt nog sitta här o vänta på att golven torkar! ;)
Vet inte hur många gånger jag har tänkt "nu är det sista gången jag städar, så får man komma hem från BB till en någorlunda städad lägenhet" ... Får nog sluta med mina förhoppningar nu.
Jag trodde nästan att det skulle sätta igång för mig i morse då det gjorde så ont i ryggen som när allt började med Noelle... Men under den tiden jag låg och kände efter HUR ont det gjorde / HUR länge varar det och kommer det tillbaka?? så var det bortblåst... efter 1,5 timme...
Idag fick iallafall Sandy sin bebis, det var bara 12 dagar försent... GRATTIS!
Idag har vi varit på lekplatsen, ätit, sovit, handlat på Maxi.. jag hadlade allt som var gott typ =) Så ikväll ska jag äta potatissallad... men till det? Har ju ingen grill så det kan bli köttbullar, det funkar utmärkt!!
I morgon får jag se fram emot ett besök hos barnmorskan då, för bebis lär väl inte komma som sagt... Men först på f.m så ska vi leka med ♥ Martina och Nellie ♥ hemma hos Mari ♥!! Det ska bli kuul!!
Nää.. nu är golven torra! ;)

4 kommentarer:

Orsi sa...

Hi hi, jag som nästan trodde att du och Sandra skulle krysta fram era bebeisar samtidigt. Nu får det bli fart på löillbebbe, snart är det ju övertid och det går ju inte;-)

Sandra ♥ sa...

Spännande,, nu kan ju h*n komma närsomhelst :) Gick de snabbt med noelle?

Moster Jejje sa...

potatissallad med köttbullar? nu får du ge dig, finsk röra? haha :D får hoppas de kommer en bebis i morgon ist :)

Carol sa...

Jejje> Det är gott! :D