måndag 1 juni 2009

Juni!

Nu är vi inne på rätt månad iallafall ;)
Idag var bebisen beräknad först, men sedan efter ultraljudet blev det 10:e..
Kan ju hoppas att den håller sig nånstans mitt emellan dessa två datum, som Noelle så snällt gjorde!!

Känner du inget?
(Vanlig fråga, hahaha)
-Jovisst jag känner en jäkla massa.. sammandragningar, mensvärk, knök och bök, ont i ryggen, yr i huvudet till o från, sömnlösa nätter... MEN inga tecken på att man skulle behöva ringa till förlossningen, så därför svarar jag nog hellre "Nej..." på den frågan...

Nu ska jag ta o göra mig i ordning o åka o handla o sen hämta Noelle från dagis!
Första dagen hon är där med sina glasögon på, hoppas det har gått bra!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, nu får den allt komma ut den där lilla saken. ska det vara så här varmt så kommer du ju avlida om du ska tjocka omkring ;)

Orsi sa...

Ja,då håller vi tummarna här i D-fors att bebbe behagar titta ut snart...