måndag 8 juni 2009

Huskurer.. is the shit ..

Har testat det mesta som sägs sätta igång förlossningen, men jag tror inte på sånt där. Tror att bebisen kommer när den är klar och skulle någon av dessa huskurer funka så tror jag bara att det är ren tillfällighet...
* Gått i djurparken - funkade inte
* Knalleland, sprungit i massa affärer - funkade inte
* Bytt gardiner, upp o ner på stol... - funkade inte
* Gått promenader - funkade inte
* Sex... - funkade inte
* Stark mat - funkade inte
* Gått mycket i trappor -funkade inte

Nä, så nu är det bara att vänta! Beräknad dag är på onsdag, jag hade ALDRIG kunnat tänka mig att denna bebis skulle komma ut senare än vad Noelle gjorde.. men men, ibland får man sig en knäpp på näsan ;)
Jag kommer väl gå över tiden, och då blir jag nog psykiskt knäpp istället... som om jag inte är det redan...
Noelle kom hem igår från att ha varit i Varberg med sin farmor o farfar torsdag - söndag.
SÅ MYSIG KRAM OCH PUSS MAN FICK!!!
Så igår hade vi mys hela kvällen, åt jordgubbar, glass, och kollade på film ;)
Hör av mig om nått händer.. och det tar nog inte många minuter innan det når blogg eller facebook o allt vad det heter ;)
KRAM

1 kommentar:

Anna sa...

Hallonbladste har jag hört ska funka..
Inte för mig dock, jag hällde i mig 18 kopppar!!! Hände inte ett skit, grannen som bara drack en kopp verka de funka för :)