tisdag 2 juni 2009

8 dagar kvar...

Skönt att det inte har varit så tokvarmt idag! Nu vill jag nästan att det ska komma regn! Ser ut som att det är på G ;)
Noelle har varit på dagis idag och jag var hemma o sov en stund, jag kan ju fasen inte sova på natten! Bara jag ska vända mig så vaknar jag och kan ligga vaken i två timmar :( suck.
Sen åkte jag till Knalleland, behövde halkskydd att lägga under skötbordsdynan. Köpte nya spislock med, rostfria. (För oss som har gamla hederliga spisar med upphöjda plattor!!!) Hehe.
Föll även för KappAhls "3 för 2" på barnkläder så Noelle fick två par 3/4-byxor och en t-shirt. Samma igår då jag handlade på Lindex, 2 par shorts och en tröja ur deras "3 för 2" samt ett par 3/4 byxor till... Dåligt med sommarbyxor, men nu ska det väl vara lite påfyllt!

Fortfarande förkyld, eller, täppt i näsan som fasen...
Haft lite magont idag till o från, men, ja.. såklart inget utöver det vanliga!

Svårt att få ta kort på min lilla glasögontjej...

Igår somnade dom såhär...

Smal o smidig.. Beach - 09 någon???



2 kommentarer:

Farbror Magnus sa...

haha bilden där dom sover var klockren, hon börjar somna på soffan i tidig ålder :D

Linda sa...

är du säker på att det inte ligger två små därinne ; )
hoppas du börjar känna av något ordentligt snart, det e inte kul att vänta den här sista tiden.
Kram kram